Hoe hoorbaar wil jij met jouw bedrijf of merk zijn?

Podcast

“Je hoort het steeds vaker, maar wat kun je er als bedrijf nou mee?” Ik hoor dat geregeld. Volgens mij heeft dat ermee te maken dat podcast best al lang bestaat. Om precies te zijn is het in 2004 ontstaan in Amerika. Zelf heb ik sterk het gevoel dat podcasting de laatste jaren pas echt aan populariteit heeft gewonnen in Nederland. Als ik het plaats in de huidige tijd dan is podcasting echt een heel interessante tool om je doelgroep mee te bereiken. Het laten maken van een podcast kan ook nog eens heel betaalbaar zijn. Extra handig in deze lastige tijden. In wezen kun je al snel aan de slag met het maken van een podcast. Ik help je daar graag bij. Naast dat je redelijk betaalbaar een professionele podcast kunt maken, kun je in deze huidige tijd ook veilig en verantwoord kiezen voor een podcast op afstand.

 

Een prettige manier om écht gehoord te worden:

Marketingtool

Ik heb verschillende afleveringen gemaakt het afgelopen jaar. Toen ik begon met podcasts bleek het voor veel mensen al gauw een laagdrempelige manier om onder de aandacht te komen. Daarnaast heb je met podcast ook nog eens een waardevolle marketingtool in handen om op verschillende kanalen in te zetten. Als je op verschillende platforms actief bent dan kun je bewustzijn onder je doelgroep creëren. Steeds meer mensen beginnen het nut in te zien van het inzetten van podcast voor hun bedrijf. Een podcast waar ik zelf heel trots op ben is die van Voedselbank Nederland. Deze heb ik voor dit mooie goede doel vrijwillig gemaakt om hen in deze lastige tijden een steuntje in de rug te geven.

Wil je nou nog meer informatie? Stuur me een mailtje via het contactformulier .

Prijsopgave ontvangen

Offerte

Meer informatie?

Contact